Sjuk föreläsare och supporterjobb

Jaa, föreläsningen som skulle ha varit 8:15-10:00 var inställd pga att föreläsaren hade blivit sjuk. Det lät som att det var Fläskinfluensan när en lärare tog upp ämnet.. Stackars människa.. Iaf så tog en annan lärare din föreläsning under den tiden så vi inte behövde åka hem direkt. Det var guld värt alltså å istället för å sluta klockan 16, slutade vi klockan 11 typ :) Götti gött gött!

Sen blev jag omkörd på en 30-väg av en jävla dåre som låg i häcken på mig hur länge som helst innan han drog förbi... Är det nånting som retar mig så är det idiotjävlar som ligger å kör i häcken.. Å att han sedan hade noll respekt för de stackars vägarbetarna tycker jag bara tyder på att han var IQ fiskmås.. Hela den hjärnan kan ju definitivt inte vara syresatt alltså. IDIOT! Men jag önskade honom såklart ett långt kärleksfullt liv fyllt med god hälsa och välbehag trots allt! Det satt jävligt hårt inne, men jag tänkte det iaf. Förövrigt så var min syrrbrud å hennes sambo med i bilen å den här mannen, Micke (hennes karl) har tidigare kallat mig för dansk (!). Ja, ni hörde rätt, DANSK! Å nu tyckte han att jag var ännu mer lik en dansk när jag blev smått (?) irriterad på den fantastiska människan som körde ända upp i häcken å som dessutom körde om på 30 vägen... Hmmm, mycket lustigt!

Jag ska på teater ikväll kan jag ju upplysa er om. Å det är inte vilka skådespelare som helst med, wooow tänker ni nu. Höhö. Jag själv är en av dom, jag spelar nämligen teater numer.. Riktigt nice, höhö. Jag meddelar sen när föreställningen är färdig å jag spelar mot Alexander Skarsgård i en romantisk kärlekskomedi. Haha, va bra det lät. Han måste dock vara militär av nåt slag i denna pjäs då han är schnygg som få i uniform. Hoja, phu! Skämt å sido!

För den delen var jag riktigt nöjd med One Tree Hill avsnittet i söndags, var ett riktigt romantiskt avsnitt som var så jävla lyckligt, så där satt man å lipade å kände hur lyckan bara fyllde en med välbehag. Hmm, inte så logiskt kanske...  

Blir en promenad nu i höstvädret :)

See ya!

Kommentarer
Postat av: jen

HAHHAHAHHAH det här var ju underhållande läsning.. skall din personliga stalker. for ever...

hahahhahaha

2009-10-12 @ 21:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0