Kroppssylt

Dagens dag, som är på väg att ta slut, har faktiskt varit riktigt nice å trevlig :) Den började med en härlig morgonprommis i det vackra höstvädret, jag mötte återigen moder sol å hennes varma leende. UNDERBART! Det var frost å kallt som tusan men jag hade bulsat på mig så mycket kläder att jag såg ut som la michelingubbe, riktigt hett må jag säga å varmt var det definitivt. Höhö.

Väl hemma gjorde jag som vanligt i ordning en brakfrukost vilket jag älskar! Frukost är det bästa målet jag vet i och med att jag typ alltid är hungrig när jag går å lägger mig, sen heela natten och dessutom när jag vaknar. Ja, å varför äter jag inget på kvällen å varför går jag ut på promenad innan frukost? Jag har världens svar på det alltså å det kommer här. Anledningen till att jag inte äter något på kvällen är för att tarmarna, liksom resten av jag, behöver vila å sova å inte bearbeta mat resten av natten.. Sen tänker jag att jag inte gör av med lika mycket under natten som under dagen + att när jag sover så känner jag ju inte av någon hunger.. Det var det svaret. Å anledningen till att jag går ut å går innan jag har ätit är för att det är så himla underbart att gå samtidigt som moder sol möter mig.. That's it, samtidigt som det är himla härligt å gå å längta efter frulle under hela prommen.. Du får tycka att jag är lite märklig. Höhö.
Jag tittade iaf på mitt inspelade avsnitt av Bonde söker fru, jag underhålls av det ja. Tycker att det är riktigt roligt även om det kanske ännu inte har blivit så mycket kärlek. Hihi.

Sen gjorde jag mig i ordning å stack till Jenny, vi skulle nämligen plugga :) Å Hör å häpna för det gjorde vi också! Annars blir det lätt att man sitter i snackar skit under tiden men idag var vi riktigt effektiva alltså! That's nice! Så vårt lilla arbete är numer klart.. Den mesta tiden gick åt till att försöka korta ner texten som enbart skulle bli 2 sidor å vi hade 2½.. Men det gick tillslut så det blev kanon! Haha. Tänk om man bara kunde få minska teckensnittet lite.

Nu kommer vi till kroppssylten, hmm, intressant rubrik va? Japp, å det är precis lika intressant som det låter. Det är nämligen en ny slags sylt som man smörjer in kroppen med, även kallat BodyJam. Det går till så att man rör sig till olika rytmer så att kroppen blir som sylt, mjuk å spänstig vill säga. Riktigt bra må jag säga å som ni förstår så pratar jag om ett pass på mitt gym, BodyJam. Det var tre olika sorters danser, där jag dock bara minns hiphop, å det var så himla kul trots att man stod som en kyl rakt upp å ner å bara glodde ibland.. Haha, men instruktören tyckte att det såg så bra ut, jo tack!

Sen så kom jag hem välbehållen å dan.. Hoho. Jag har iaf bara tagit det lugnt efter det, ätit lite å pysslat med det ena å det andra liksom! Nu är det dags för kojan serru å så får vi se om det blir som dom spått, att snön är här i morrn! Det återstår verkligen å se.. Skriver nästa gång på lördag, ska nämligen på lite trevligheter imorrn!

Slänger med en skiiitbra och fin låt!

http://www.youtube.com/watch?v=K9tWUQhJoHg - Dropkick Murphys - Forever

På återseende!
Elin


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahhahah

ja det är inte ofta vi pluggar när vi säger att vi skall göra det... det finns ju så mycket annat att göra som att ta knasiga bilder tillsammans... "leka" som mikael kallar det men som jag motsäter mig starkt i mot...

vi kan kalla det bonding hehehheh

2010-06-17 @ 08:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0