Go kväll!

Jag gör ett nytt försök med det här. Har gjort det 100 ggr innan å jag har nu suttit å tänkt varför jag helt plötsligt slutar skriva å sen börjar med det igen. Ööh, ingen aning egentligen, men antar att det handlar om någon slags tristess eller nåt, kanske orken är lite sisådär också så då lägger jag av, sen inser jag att jag saknar skrivandet å börjar igen. Nog om det, I'M HERE! WOW! Höhö

Har inte så mycket å skriva om egentligen. Har kollat fotbollen, Danmark-Sverige för er som inte är så uppdaterade i fotbollsvärlden.. Det var en katastrof att sverige förlorade, jag är så ledsen, böl!

Annars har jag min lilla fosterson hos mig nu. Han är otroligt mysig men tror att man kan leka i tid å otid, dessutom är han outtröttlig å extremt nattpigg, vilket inte fostermorsan är alltså. Fy fanken för kväll å natt, om man måste vara vaken vill säga, annars älskar jag dessa tidpunkter. Höhö. För ni som inte har fattat det så är fostersonen en hund... Urax, en glad liten Flatcoat :) Hans mamma ringde nämligen i morse vid 8:15 å frågade om jag kunde ha honom. Hennes tåg gick 8:55 så hon var ju ute i god tid alltså, men moderlig som jag är kunde jag ju självklart ta hand om honom, så jag hämtade honom på stubben å passade samtidigt på å skjutsa HEidi (Urax mamma) till tåget. Hon hann med tåget, goda tider liksom, vi va där 8:54. WEI!

Förövrigt har vi gjort höstplanteringen, riktigt fint blev det, kanske slänger upp en bild nån gång om jag ids..
Har dessvärre inte orkat plugga, å så tänker jag om det verkligen behövs. Det är ju en så himla låååång kurs så det känns som att man hinner. Jag är i behov av semester alltså! Har iaf tänkt att jag ska börja på måndag med en rivstart, Jag vet, mycket tänk å lite verkstad för min del men det brukar lösa sig tillslut ändå... Har ju varit sjuk också ju så det kan ju faktiskt vara en anledning till den dåliga verkstan.. Haha, det lät det, HOJA! Drog på en jävla förkylning som för tillfället är på Bättringsvägen 10... Hoppas att den förblir på den vägen alltså, den är ju så trevlig när den befinner sig där! 

Joooooooooooo, höll på å missa höjdpunkten, EN OFFICIER OCH EN GENTLEMAN! Fy katten va bra alltså. Faktum är att jag dränker mig själv genom att kolla på massa romantiska filmer som jag sitter å bölar till dagarna i ända. Jag bara älskar romantiska filmer, allt annat kan slänga sig i väggen. Eller, drama är också helt okej! Haha. Jävla va sorglig jag låter, men jag mår faktiskt som kungen själv så det går ingen som helst nöd på mig! Hoho.

See you later alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0