Backstreet Boys weekend och städning

Håller på å städa lägenheten med MIX-megapol och deras Backstreet Boys weekend i bakgrunden. Tycker allt att man blir lite nostalgisk när man lyssnar på det gamla pojkbandet, känns som att det var hur länge sen som helst som man dansade loss till dom. Haha.
Annars är det grått å trist här på Myrö idag, perfekt städdag liksom! Har varit ute på en långprommis med Urax tidigare å nu försöker jag fördriva tiden, hmm why? Joooo, för att det är One Three Hill idag å förra avsnittet slutade så jävla illa, kärleken är liksom på väg att försvinna pga av en ond bråd död för ett sött par i serien. Gaaaah, vad jag hoppas att det slutar bra å att dom får leva lyckliga i alla sina dagar! Vilken klyscha alltså, men det är liksom det som jag älskar, par som får varandra. UNDERBART! Försöker kanske komplettera min frånvaro av kärlek med att titta på kärleksfilmer fullt med kärlek å romantik! ME LIKE! Haha.

Å på tal om kärlek så har våra grannar gift sig, sååå jävla fantastiskt alltså! Romantiskt liksom! Haha. De gifte iaf sig i all hemlighet å igår hade det offentliggjorts då de bjöd hela vän- å familjekretsen på tårtbuffé eller nåt. Så idag var dom å berättade denna fantastiska nyhet för oss å bjöd oss på fantastiska bakelser! Vi smällde i oss en var på en gång å jag kan säga att de var snuskigt goda alltså. MY LORD! Å så slutade det lyckligt även för Malin å Stefan, " Nu heter vi herr å fru alvbrant", GAAAH, höll på å börja lipa när nyheten kom mig till mötes.

Vasendog för att du får låna laddaren, brorsan!

Skaffa dig en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emlan

O visst var det bra igår, One tree hill? :) Hela avsnittet var typ fullt av lycka, precis som en säsongsavslutning ska vara.



Pusspuss

2009-10-12 @ 08:46:10
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Emlan

Tyvärr så har jag inte sett din vampyr, o tyvärr tror jag bara att dom finns på film gumms ;)

Men du, har du kollat på ensam mamma söker nåt? Där är nämligen den perfekta killen för dig, Oskar. :)

2009-10-12 @ 09:00:24
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0