Snö och en massa plugg

Ja, idag är sista dagen innan tentan. Jag tycker faktiskt att det känns rätt bra ändå, även att jag inte alls är nöjd över hur mycket jag har pluggat så är känslan helt okej! Bra, det är faktiskt ett framsteg för mig. Just nu har jag en liten paus, har precis diskat lite å nu sitter jag å skriver å sneglar ut över åkern.. Ser att det faller pudervit snö, det ser sannerligen härligt ut, men just nu vill jag bara ha SOL.. Det känns som att det var ett år sen man såg solen sist. Höja.

I natt har jag varit ensam, vilket var himla längesen jag var. Ulla var nämligen i Hälsingland.. Hon är ju ute å far en hel del men gångerna nu innan har jag passat på å bo hos Heidi, min kära vän här i Örebro... Men igår hade jag bestämt mig för att vara ensam, eftersom jag ser det som mycket nyttigt för mig. Det är ju väldigt mörkt här ute på landet där jag bor, ingen gatlampa eller nåt, å sen är det ett gammalt hus som knakar och brakar med jämna mellanrum så det är en speciell känsla av å vara själv här faktiskt... Men i natt gick det så himla bra, å jag måste erkänna att jag är såå stolt över mig själv!
 
Ikväll hoppas jag att det blir lite träning faktiskt, men vi får se. Känner mig lite halvdassig idag, lite känning i halsen, lite frusen å sådär, men jag ser ju vart det bär :) Kanske skriver en gång till ikväll, annars får ni alla ha det så bra!

Å sen så vet ju alla vid det här laget att jag fullkomligt avgudar ABBA och att jag megaälskar filmen så här bjuder jag på en av introlåtarna till filmen, stycket som är bäst givetvis!

I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream


Hei sitten! Tervetuloa takaisin!

Pian ja Peterin tytär, Elin!
  











Kommentarer
Postat av: mammi

Men har du lagt av och blogga, kom igen nu. Du behöver inte se på Mamma Mia nu utan du kan blogga istället

2009-02-01 @ 17:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0