Plugg, snark å lite te

Då var det måndag igen, en otroligt grå å trist  faktiskt. Det enda positiva är väl att det är en hel vecka till nästa måndag... Jag har iaf kännt mig otroligt depparedyster hela dagen. Snälla vår, kan du komma hit och värma alla stugor å frusna hjärtan nu?
Kom hem från plugget vid halv två, hade fått lönespecen, så då försvann det depparedystra lite grann, sen ringde dom från Lyckeby Hemtjänst å sa att jag fick vara där på praktik så då försvann plötligt det depparedystra helt, å jag kände mig riktigt glad faktiskt :) Jag vill påpeka att detta hände ute, på vägen från brevlådan till huset, vilket är 500 m typ. Så där gick jag å kände mig superglad. Väl inne var jag också väldigt glad, jag fixade å donade lite med papper å grejer, men sen helt plötsligt kom den där förbrännade tentamen upp i huvudet på mig igen, å det glada var som bortblåst. Jag har nämligen tenta på lördag, vilken jag håller på å pluggar på, men jag är aldrig nöjd med hur mycket jag pluggar, utan jag tycker att jag borde plugga mycket mer.. Men som sagt, dygnet har bara 24 timmar, så är det!
Jaja, jag tog iaf tag i pluggandet och började gå runt i huset, å läsa högt för mig själv. Har kommit fram till att det är bästa sättet, man liksom låssas att man är sån där nyhetsuppläsare... Man somnar inte i vart fall.. Men däremot så var jag himla frusen å himla trött så jag tänkte att det inte kunde vara så farligt att lägga sig en stund i soffan å läsa.. Men ack så fel jag hade, jag drog filten över mig å så läste jag, å varje mening blev kortare å kortare å tillslut vaknade jag av att jag fick pappret i ansiktet. Jaja. Jag sov iaf där ett tag, jag erkänner.

Nu sitter jag här å skriver, dricker lite te, vilket jag rekomenderar alla som läser min blogg att testa, det heter Jogitea, och är ett organiskt te.. Det är supergott! Tänkte plugga sen en timme igen, men då gåendes å med nyhetsuppläsar-taktiken... Sen ikväll blir det Bodypump för hela slanten, å sen efter det blir det att tänka på refrängen.. Å refrängen för mig, det är att sova. Jag vet inte hur den är för dig, men för mig är den så! Imorrn är jag hemma, men jag är inte ledig för det, å det vet och förstår nog alla som själva studerar eller har studerat nån gång.

See you later alligater!

Elin

Kommentarer
Postat av: Emlan

Var köper man det teét? Kan vara kul att testa något nytt :)

Duu, vill du följa med den 8:e när vi ska hämta Lucas dopduva? Det är fika o så efteråt, o faddrarna fick gärna följa med. Så om du har tid o lust så får du gärna hänga på :)

2009-01-26 @ 18:47:14
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: mammi

Även fast dygnet skulle ha 100 h skulle du vilja ha fler men ta det bara lugnt så fixar det sig. Klarar du inte tentan den här gången som kommer det fler tillfällen.

2009-01-26 @ 21:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0