Plugg, ridning å dålig info

Idag har jag varit på universitet å blivit registrerad på nästa kurs som vi ska läsa parallellt med den nuvarande. Att läsa parallellt känns väl lite halvjobbigt men vi har gjort det förr och det lär hända i framtiden också, så antar att det bara är å vänja sig! Vi fick iaf lite info om den nya kursen och om den kommande VFU (praktiken).. Jag har planerat, efter att ha fått klartecken från ansvariga på universitet, att vara i Lyckeby hemtjänst i Karlskrona.. Fine, jag berättade ju häromdagen att allt var klart med det, men idag när jag pratar med kursansvarige så ser hon ut som ett frågetecken när jag säger att jag ska va i hemtjänsten.. Hon säger ungefär: "I hemtjänsten, men där får ni ju inte vara nu, där ska ni vara i termin 5). Suck stonk å suck! Jag blir så himla trött på den här organisationen, att dom inte pratar med varandra... Iaf så skulle hon ta reda på lite mer om det där å sedan höra av sig till mig å några till som också skulle va i hemtjänsten. Hoppas nu bara att det är okej, å att jag inte behöver söka en ny.. Håll tummarna!

Annars så är det mest plugg för mig just nu, så det är mest det bloggen handlar om för tillfället.. På lördag har jag tentan å sen lugnar det väl ner sig lite antar jag.. Men lär vara endel plugg hela tiden, det är ju trots allt mitt jobb det här..

MEEN, ikväll ska jag göra något helt annat.. Jag ska nämligen till Frötuna å rida, vilket jag gör varje onsdag :D Det är så himla kul å idag ska jag förhoppningsvis rida Fengur igen, vilket alltid är en utmaning.. Åker dit vid 18 å är hemma runt halv nio.

Kvällen lär nog avslutas med en varm dusch, lite gröt framför tvn :) Idag börjar ju en ny dansk dramaserie.. Personligen så tycker jag att danskarna kan det där med film alltså, tycker dom gör asbra serier! Får hoppas att jag inte blir besviken på denna, jag har ju rätt höga förväntningar nämligen ^^ Den heter iaf Sommer å går klockan 21-22 på ettan! Det är ju bara så nice att den går på ettan så att man slipper all denna reklam som är på dom andra kanalerna... Reklamen gör nämligen mig galen, men å andra sidan så somnar jag ju inte när jag blir galen så det är ju positivt. Har en tendens att sova väldigt gott framför tvn annars :D

Jag ska till Grekland i Augusti å jag bara längtar :D

Tusen tack Emlan för den superfina bloggen, den blev verkligen kanon! Kolla in hennes blogg :) Hon skriver om livet som ung mamma, å sen finns det ju massa söta bilder på hennes gulleplutt till son --> http://emlizpemliz.blogg.se

På återseende!

Elin


Kommentarer
Postat av: karin

greeeeeklaaaand, sis :D :D jag älskar dig <33

2009-01-28 @ 17:13:59
URL: http://missprickig.blogg.se/
Postat av: Emlan

Vassegod, hoppas den blev som du ville ha den :)



Gud va kul med Grekland, lite avis ;P

2009-01-28 @ 20:38:41
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Vad fin bloggen är :D GREEEKLAND, snart kommer vi. Typ ;) bara nån månad kvar

2009-01-28 @ 23:26:34
Postat av: mammi

Sova framför tv:n, är det ett släktdrag kanske? Tittade inte du på Mamma Mia en enda gång i går? Då blir jag riktigt orolig:)

2009-01-29 @ 10:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0