Plugg, plugg å en massa plugg

Tisdagen den 27 Januari

Ja, eftersom Emlan är så söt å snäll å håller på å fixa en snygg blogg till mig, har jag lovat att försöka skriva iaf en gång om dagen.. Hon är snäll å söt även om hon inte hade fixat bloggen, hihi.
Dagen idag började med en skön liten sovmorgon, alltid härligt :) Det är mulet och grått, ca +/-0 grader å ingen direkt vind... Inte så himla kul faktiskt. Eftersom det har varit snö här, som det också har regnat på så att den blev till slask, så har ju slasket frusit till is nu när det helt plötsligt är kallt igen. Å vad innebär det? JOO, att det är svårt att promenera. Jaja, thats life å ingenting att klaga över, det är så det är å vill jag inte ha det så, så får jag flytta tillsammans med min . Alltså inte ett buskage, utan med min rumpa ^^

Idag står det ett stort "PLUGGA" i min kalender, vilket jag tycker är lite sisådär.. Men det går an ändå faktiskt, på lördag är förlossningen å sen väger man lite mindre igen... Några dagar eller så, för sen kommer en ny graviditet som man får gå å bära på för att sen förlösas :D Tycker att det är riktigt kul å likna studierna-tenta med en graviditet-förlossning. Haha. Iaf så går studierna frammåt, å jag ser i nuläget fram emot att bli färdig sjuksköterska om sisådär 2½ år.

Jaja, nu är det slutsvamlat, men tänkte komma med en sista grej för den här gången.. Den som inte har sett Mamma Mia The movie, bör se den ögonblickligen, då den är helt fantastisk! Har sett den en del faktiskt, så jag kan faktiskt uttala mig om saken!

På återseende!

Pian ja Peterin tytär ~ Elin 


Kommentarer
Postat av: cornelia

Grekland och Mamma Mia e najs :D <3

2009-01-27 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0