Klockan är 7 här är ekot!

Onsdagen den 25 februari
- Dagen efter den kungliga förlovningen
(om du möjligtvis har missat den, så upplyser jag dig här å nu att den var igår)

Uppe tidigt idag. Har varit ute å gått å mött gryningen. Idag var hon inte lika varm å trevlig i sitt bemötande som hon brukar vara. Hon spred inte speciellt mycket ljus å inte alls några vackra färger. Lite trist, men moder sol finns nånstans bakom denna tjocka som lagt sig som ett täcke över Myrö. Har lättat lite redan ser jag när jag tittar ut över ängarna. Tittar man noga kan man se en å annan älva som svänger med sin långa vita klänning, i en sista dans innan ljuset blir för starkt. Älvor är vackra, men moder sol är ännu vackrare å hon sprider ljus å värme omkring sig!
Nog om det.

Förövrigt är det lite depparedystert just nu. Känner mig less på skolan, vilken fullkomligt bränner ut mig å får mig å känna det som att jag är en nolla. Suck, men tiden läker alla sår sägs det ju, så jag hoppas på det bästa. Tiden går dessutom otroligt fort, vilket enligt min mening inte bara har fördelar...

Idag är det första löningen å på fredag är nästa :D Riktigt nice, då kan man känna sig lite rik för en gångs skull! Inte mycket av den känslan när man är student ^^

På återseende!
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0