En jamande katt och en allmän förvirring

Ett tag sen jag uppdaterade bloggen nu ju. Har varken haft tid eller lust faktiskt. Men nu ska jag försöka mig på ett inlägg, trots att Gunnar springer runt å jamar å jag känner av en förvirring som sprider sig. 

Sista gången jag skrev så var jag på väg hem till metropolen Karlskrona. Tågresan blev inte som väntat lång, utan den blev megalång. Tåget var ju som vanligt försenat så jag fick vänta i Alvesta i över en timme. Piss skit, jag som skulle ut på puben med kallekrona ungdomarna. Det blev dock puben iaf, men lite senare än bestämt. Det var en mycket trevlig kväll, så tack alla som förgyllde den!
Det var ju onsdagen det, å på torsdagen var det veterinärbesök med lillsyrrans svin å sedan en sväng till kalmar för å lämna lite paket till Ullas gudbarn som fyllde 1 år! Det var mycket trevligt å va med syrran faktiskt!
Fredagen gjorde jag inte speciellt mycket har jag för mig. Har faktiskt glömt bort vad jag gjorde då. Tror det var en sån där lugn dag då jag kände mig allmänt ensam, eller nåt :S
På lördagen var jag först i staden med min syrra, hon velade som vanligt å hade ingen aning om vad hon skulle köpa till sin loverboy. Vi gick där några timmar å tillslut hittade hon en bra grej så då stack vi hem å jag gjorde raggmunk tillsammans med pappa :) Det är liksom standard när jag är hemma. Hihi. Sen bar det av in mot stan där jag skulle träffa en kompis som jag inte träffat på flera år. Vi var å åt på resturang å hade allmänt trevligt, å det var så skoj att träffa henne efter alla dessa år. Det var den dan det!
Under söndagen spenderade jag några timmar med min underbare gudson, å hans söta föräldrar :) Vi var i kyrkan först eftersom en dopduva skulle hämtas å sen bar det av till ett litet ställe där vi fikade. Det var så kul att träffa er. Att se hur mycket Lucas utvecklas å växer värmer verkligen. Det är så kul, samtidigt som jag bara skulle vilja be honom att sluta växa å fortsätta vara en liten snutt som man kan bära omkring på. Jag menar, snart är han 15, undra om han vill att gudmor ska gosa med honom då, å komma med stiliga snickarbyxor å pikétröjor. Jag undrar då det. Hemska tanke, jag är nästan 35 när han är 15. Nej nej, fortsätt vara liten å ung, snälla lucas :) Hihi.
På måndagen var jag å fick en kortisonspruta i hälen, riktigt nice faktiskt, eftersom det nu är helt smärtfritt å underbart! Sen var jag å pappa å käkade lunch å sen bar det av till tågstation å jag begav mig mot Örebro igen. Dom där avskeden avskyr jag, tycker dom är ruggigt jobbiga.

I fredags var jag å Heidi på äventyrsbadet här i Örebro. Det var riktigt kul. Heidi fick en fläskläpp å jag fick ett stort blåmärke på höften, men kul som tusan hade vi. Haha. Det måste bli repris!
I lördags var jag å "syrrorna" ute å käkade å hade lite sköj! Det var riktigt nice faktiskt å kul som tusan hade vi. Repris på det också tack!
    
Veckorna nu som har gått har annars mest spenderats med å plugga, har ju tenta på fredag. MEEEEN! Jag har ju hunnit å fylla år, å inte vilket år som helst, utan 20 ÅR! Det är riktigt nice, å nej, jag har inte varit på systemet än, men jag hinner säkert det också. Mina föräldrar och syster var här, å vi var ute å käkade på en grekisk resturang, spelade spel å hade jättekul! Ulla gjorde dessutom en superfin tårta som var så god! På morgonen på min födelsedag kom dom in å grattade mig med frukost å presenter :) Tusen tack alla ni som förgyllde min dag!

Dagarna nu som väntar kommer att fyllas med plugg, eftersom tentan närmar sig med stormsteg. Direkt efter tentan åker jag å Ulla till Trollhättan vilket ska bli så nice! Massa trevligt umgänge!

"Du försvann en dag, du gick bort längs järnvägsspåren
det var nån som sa att du gick vilse i dom vilda åren"



På återseende!
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0