God kväll!

Söndagen den 2 November

Dagen har gått fort, å tiden här hos mommo går fort. Jag ska åka hem redan på tisdag :/ Det ska bli jätteskoj å komma hem, men samtidigt är det så himla tråkigt å lämna mommo. Uuuää, kluven eller vad?
Idag har mommo å jag löst korsord, å så har vi tränat :) Annars har vi mest tagit det lugnt. Har faktiskt lite Ågren för att jag inte har pluggat... Behöver verkligen plugga men samtidigt har jag pluggat riktigt mycket nu på sista tiden så jag måste ta igen det med lite kuligheter! Hihi. PÅ fredag får jag dessutom reda på resultatet från tentan jag skrev för 3 veckor sen :S. Jag hoppas så innerligt att jag klarar den, men det är osäkert värre. Fick nämligen korta den 1½ sida för att sidantalet var så snävt, å jag fick ju ta bort massa braigt. Hoja och Blörk! Men men, omtenta blir det annars :P
Min förkylning är goooone! Jag är så himla överlycklig. Nu kan jag äntligen känna mig som en fri fågel igen, å inte som en apa i bur som klättrar upp å ner för väggarna. Hemsk känsla det där kan jag lova!

Jaja, nu börjar min och mommos spelmaraton-kväll, riktigt soft vill jag lova. Förstår att du blir lite avis för att du inte får va med, men livet är hårt och definitivt inte rättvist! Ikväll ska vi kasta gris, å jag hoppas att det blir något annat än "bara bacon". Hihi. Gärna dubbel svinhals ^^

På återseende!

Elin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tror det kommer gå superbra med tentan, som alltid :D Vad är det här "hoja" du har börjat med?? :P

2008-11-02 @ 22:09:54
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Klart det inte gör nåt om vi inte hinner ses. Två veckor går fort :)Hoppas det går bra med ditt pluggande. Pussar <3

2008-11-08 @ 22:59:30
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Mård

Du måste ju skriva lite om helgen å PM och glöm inte syster Betsy:P

2008-11-10 @ 18:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0